De RuimteVaart zoekt Verantwoordelijke (M/V) personeel, administratie en infrastructuur (19u/week)

De RuimteVaart zoekt iemand met een talent voor administratie. Ervaring in personeelsadministratie en beheer van infrastructuur (opvolging renovaties & kleinere herstellingen) is wat we zoeken. Ben jij die persoon?

21 december 2018, door Freya

De RuimteVaart zoekt: Verantwoordelijke personeel, administratie & infrastructuur (M/V) 19 u/week

Organisatie
De RuimteVaart is een plek van en voor gezinnen in armoede in Leuven. Samen met een diverse groep geëngageerde mensen werken we aan vernieuwende antwoorden op het armoedevraagstuk.

De RuimteVaart nodigt mensen uit om actief vorm te geven aan een plek die het mogelijk maakt dat mensen volwaardig mogen en kunnen participeren aan alle aspecten van de samenleving. Dit kan binnen een van onze deelwerkingen: sociaal restaurant, duurzaam wonen of de gezinswerking.

Uitgebreide info over onze activiteiten en manier van werken vind je op www.deruimtevaart.be.

Functie
Om onze organisatie te versterken op administratief vlak zoeken we een verantwoordelijke administratie, personeel en infrastructuur.

Hieronder volgen de hoofdopdrachten van je werk, zonder dat dit een volledige opsomming is.

Als Verantwoordelijke administratie, personeel en infrastructuur sta je (voor 19 u per week) in voor:

  • Medewerkersadministratie (personeel en vrijwilligers), met oa opvolging aanwezigheidsregistratie, loonverwerking, opmaak contracten, opvolging van individuele dossiers met sociaal secretariaat, vakbond, mutualiteit, verzekering. Opvolging van sociale wetgeving.
  • Samenstellen en opvolgen van administratie dossiers (bijv. subsidiedossiers, GDPR & vzw-wetgeving)
  • Het beheren van onze infrastructuur. Organisatie van herstellingen & geplande renovatiewerken in overleg met de eigenaar van het gebouw, architect en vakmensen. Je houdt overzicht van geplande werken, betalingen van facturen, klasseert de documenten, neemt contact met de betrokken partijen, en koppelt terug naar de begeleiders op de RuimteVaart.
  • Opvolging/verslaggeving van uitvoer jaarplan Preventie en Bescherming op het werk
  • Actieve deelname aan teamvergaderingen
  • Beantwoorden van telefonische oproepen
  • ...

Jij draagt voor deze domeinen de eindverantwoordelijkheid en voert de verschillende taken uit in nauwe samenwerking met de financieel verantwoordelijke en de administratief medewerker.

Je rapporteert aan de algemeen coördinator en neemt actief deel aan teamvergaderingen samen met de andere domeinverantwoordelijken.

Profiel

Je hebt kennis van administratieve processen en inzicht in de verbetering hiervan.

Je hebt een talent voor het ontwikkelen van instrumenten die het overzicht op administratieve processen bevorderen. Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig, levert correct werk af. Je bent in staat om diverse zaken zelfstandig op te volgen. Je bent positief en flexibel ingesteld.

Je houdt er van om te werken in een klein team. Je hebt bij voorkeur ervaring met personeelsadministratie. Ervaring met/interesse in het opvolgen kleinere herstelwerken en renovaties van gebouwen is een meerwaarde.

Je bent bereid tot avondwerk (gem. 1 x per maand).

Competenties

Administratie is jouw ding. Planmatig en nauwkeurig werken behoren tot jouw sterke punten.

Je kan je werk goed organiseren (evenwicht tussen ad hoc opdrachten en doorlopende taken met deadlines).

Kennis van en ervaring met de gekende Microsoft programma’s (Word, Excel, Powerpoint) is vereist.

Je werkt discreet en gaat integer om met mensen en informatie.

Je kan zelfstandig werken maar werkt ook graag in teamverband.

Ervaring in loonsadministratie is een pluspunt. Kennis van loonsverwerkingsprogramma’s is een meerwaarde.

Bekendheid met vzw wetgeving en opvolging hiervan is een pluspunt.

Formele vereisten
Je hebt bij voorkeur een bachelor diploma of biedt een gelijkwaardig profiel op basis van aantoonbare ervaring.


Aanbod
Een contract onbepaalde duur 19 u/week met indiensttreding februari/maart 2019.

Verloning volgens PC 329 max niveau B1C van de sociaal-culturele sector. Relevante ervaring wordt in rekening gebracht met een maximum van 10 jaar.

Fietsvergoeding

Een boeiende werkomgeving in een hartelijke visiegedreven organisatie, veel vrijheid/verantwoordelijkheid, een afwisselende job in een toffe en superdiverse organisatie.

Procedure
Kandidaturen moeten ingediend worden aan de hand van een brief, met de motivatie waarom u zich kandidaat wil stellen voor de hoger genoemde functie. Uw brief wordt vergezeld van

  • Uw CV waaruit uw opleiding(en) en uw professionele loopbaan duidelijk wordt. Gelieve hierbij ook de jaartallen te vermelden.
  • Het volledig ingevulde formulier in bijlage waarin u uw competentie in de beschreven opdrachten inschat en voorziet van illustraties. (zie ook https://www.vdab.be/vindeenjob/vacatures/58793936/...)

Uw kandidatuur wordt verwacht ten laatste op 20 januari 2019 om 23 u, per email op volgend adres: sollicitatie.deruimtevaart@gmail.com met vermelding in het onderwerp “sollicitatie medewerker administratie, personeel & infrastructuur”.

De sollicitaties zullen plaats vinden op donderdag 24 januari 2019 bij de RuimteVaart, Valkerijgang 26, 3000 Leuven.